Zwiększenie konwersji odwiedzin restauracji Estella

Zwiększenie konwersji restauracji na Facebooku poprzez zastosowanie między innymi Facebook Ads.

zwiększenie konwersji

 

Podsumowanie

Media: Facebook, Facebook Ads, Kupony Websoul, Konkursy, Zakładki Websoul, Grafika, Zdjęcia

Treść: Wydarzenia i promocje

Cel: Zwiększenie świadomości marki, obsługa klientów w social media, zwiększenie konwersji odwiedzin restauracji

Pośredni KPI: wzrost liczby realnych fanów, konwersja na stronę

Liczba fanów: 100 -> 1774 (wzrost o ponad 1600%)

Czas realizacji: luty 2011 – luty 2014

Szczegóły

Estella to jedna z najdłużej istniejących restauracji serwujących kuchnię włoską w Polsce, istnieje na rynku od 23 lat i posiada 3 lokalne w Poznaniu (wcześniej też w Pałacu w Krześlicach) oraz jest w trakcie budowy czwartego w Baranowie. W swoje 20 urodziny Estella zdecydowała się wzmocnić swoją obecność w social media wybierając Agencję Websoul do wsparcia tych działań.

Wzrost liczby fanów z 100 -> 1774 (wzrost o ponad 1600%)

 

W trakcie trzyletniego prowadzenia działań w social media promowaliśmy regularne wydarzenia odbywające się w restauracjach, nowości w menu i zmiany w wystroju lokali, przedstawialiśmy klientom bieżące promocje i dania dnia oraz rozdawaliśmy kupony rabatowe. Wszystkie te działania przyczyniły się do skupienia wokół fanpage’a Estelli miłośników kuchni włoskiej z Poznania i okolic.

Obecnie fanpage restauracji Estella (31.03.2014) posiada 1774 fanów i ma 129 ocen o średniej 4,4. Liczba odwiedzających lokal to 317 osób, a 160 osób mówi o restauracji.

Konsekwentna, codzienna ścisła współpraca z Estellą sprawiła, że social media stało się jednym z głównych źródeł pozyskiwania przez restaurację nowych klientów i utrzymywania kontaktu ze stałymi klientami.

Obecnie strona społecznościowa Restauracji Estella gromadzi miłośników włoskiej kuchni, którzy mogą zasmakować w prawdziwie włoskich daniach.