Twitter marketing projektu Lotniczy Dęblin – Kampania dwujęzyczna

Twitter marketing oraz Facebook marketing Lotniczego Dęblina

 

Podsumowanie

Media: prowadzenie fanpage’a (po polsku i angielsku), Twittera (po polsku i angielsku) i NK.pl

Treść: zdjęcia, grafiki, wpisy, wideo, reklamy

Cel: ułatwienie dostępu do informacji o możliwościach inwestycyjnych w mieście Dęblin

Pośredni KPI:

Wzrost liczby fanów: (3 m-ce): od 0 do 600 fanów (wzrost o 100%)

 

Szczegóły

Projekt Lotniczy Dęblin miał na celu zwiększenie dostępności informacji na temat ofert dla inwestorów z Polski i zza granicy, którzy chcieliby podjąć działalność w atrakcyjnym pod wieloma względami mieście Dęblin. W ramach projektu prowadzony był fanpage Lotniczy Dęblin na Facebooku w języku polskim, oraz analogiczny fanpage w języku angielskim, dwa konta na Twitterze: po angielsku i po polsku oraz konto na serwisie społecznościowym NK.pl (wcześniej Nasza Klasa).

W ramach komunikacji przedstawiano miasto Dęblin, jego walory inwestycyjne i oferty. Opublikowany został również dostarczony teledysk, prezentacja oferty w formie wideo oraz infografiki.

 

Przykładowe wpisy tworzone na potrzeby kampanii:

Facebook i Twitter marketing wykorzystany do zwiększenia zasiegu