Instagram marketing oraz reklama facebook bydgoskiej naleśnikarnii

Instagram marketing naleśnikarnii The Moon

 

instagram marketing naleśnikarnii the moon

 

 

Podsumowanie

Media: prowadzenie fanpage’a, reklama Facebook, instagram marketing

Treść: zdjęcia, grafiki, wpisy, reklamy

Cel: zwiększenie świadomości marki i pozyskanie nowych gości

Pośredni KPI:

Wzrost liczby fanów: (2 m-ce): z 980 do 1 120 (wzrost o 14%)

Szczegóły

Prowadzenie fanpage’a trzech restauracji – naleśnikarni The Moon zaczęliśmy pod koniec października. W celu łatwiejszego korzystania z fanpage’a dla klientów uruchomiono funkcję lokalizacji, dzięki czemu na jednym fanpage’u widoczne są wszystkie lokalizacje i łatwo jest nimi zarządzać. Na potrzeby fanpage’a stworzono indywidualną strategię kreatywną, dzięki czemu wpisy zachowują jeden, wyjątkowy styl.

W komunikacji wykorzystaliśmy obok zdjęć i grafik również udostępnioną od niedawna funkcję obsługi animowanych GIFów:

 

Przykładowe wpisy: